March 24, 2009

MAAF>>>>

LUAHAN HATI DARI SAHABAT MU SARAH_K

Thanx to Alijah
coz dr Dip ko layan perangai ak sampai skrg
dr dulu smpai skrg ko ada je kat sebelah ak
ko teman kan ak masa Dip dulu smpai skrg...
takkan lupa semua memory pahit manis kat bilik angkat ZAMRUD!
org yg paling banyak bersusah krn ak
thax JO! u ar my bez frenz

Thanx to Aqilah
sedia dgr apa je luahan hati ak slama ni...
bnyk tlg ak dulu
anta ak g linik masa ak sakit...
org yg memahami pe yg ada dlm hati ak sekarang...
thanx qila...u r my bezz frenz


Thanx to Zafirah
dr Part 1 ampai harini....ko ada je kat sisi ak..
even ak penah luka kan hati ko...
ko still trima ak
coz u ar my bez frenz
ko tlg ak masa DIP
ko tlg ak masa ak susah Part 1 dulu
bnyk kongsi crita...evrything
hanya Tuhan tahu apa perasaan ak

Thanx to Riena...
buat ak rasa selesa slama ak kenal ko
ko kwan yg baik n menyenangkan
ak knl ko dr DIP...satu kolej satu kelas
ko dgr seme rintihan ak masa ak sedih...
ko mmg baekkkkk utk ak...LUV U so much!!!
n yg mmbuat ak ketawa slalu

Thanx to Izzah
coz sudi kenal dgn ak
pernah cipta satu memori dlm hidup ak
jgn tanya apa memori tu
ak je yg tau n akn simpan
thanx to be my housemate

Thanx to Erin
pernah mnjadi sahabat yg baik walaupun hanya seketika....
miss u so much!!!

Thanx to....
Farah Raihana(bnyk blaja sesuatu yg baru),
Eikha(kwn yg ak senang bangat!),
Ema(kwn ak yg berbakat),
Husna(celoteh dr mulut dia buat ak tak sunyi),
Dayah Salim(slalu buat ak gelak especialy dgn pandangan mata yg Menakutkan!!!!),
Adzman(suka nyakat and gadoh ngan ak!!!!),
Najib(kat mana ada kwn2 ak...kat situ ada NAJIB!..hehehe),
Hafifi(kwn yg klakar...sometimes....geram je ngn kependingan dia!hehehe),
Fahmy(seorg yg COOL n Baek bangat) and
clasmate yg lain2........

yg sudi menjadi sahabt kpd SITI SARAH KHAIRI

kpd korunk semua...
ak mintak maaf if apa yg ak buat slama ni menyakit kan hati korunk
if ak de tesalah cakap sampai menimbulkan benci di hati korunk
if kehadiran ak tak pernah nak menyenangkan semua org

ak mintak maaf

kalau selama kita kawan aku de wat salah
tercakap depan atau pun blakang
i promise with my self
from now n today
i'll clear evrything....
semua yg buruk datangnya dr ak
yg baik itu dtg Dr ALLAH s.a.w

maafkan ak.......

6 comments:

  1. sayang sarah...
    terharu aku..
    ko pon bez fren aku jgak..
    suka menghiburkan hatiku di kala suram..
    kelakar ko...leh wat owg terhibur..
    ko pon bnyak dh tlg aku masa diploma n degree..
    msti pasni rindu nati..
    love u
    mmmmuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh....999x!!!

    ReplyDelete
  2. sara..aku pon nk mtk maaf lau sepnjang kita knal aku ada rekecil kan hati ko ke...sori sgt2...
    yg pnting ko taw
    aku sayng ko..n kwn2 yg lain..
    friends forever...

    ReplyDelete
  3. yeahhh...me too sara...aku pun mintak maaf kalo ade yg tersalah kata...manusia kan x lepas dr wat kesalahan...itu laa manusia....aku pun syg kat frenship kite ni...pejam celik almost 4 years kan..ko antara org pertama aku kenal kat uitm ni...hahahaha...so aku harap pas2 ni pun jgn lupe kat aku...take care...

    ReplyDelete
  4. sarah deary...
    thanx for da kate2x itu..~
    sory if aku ade wat slh ngn ko...
    aku appreciate ko as kwn aku also my housemate~
    lub u always..
    fwen forever...~

    ReplyDelete
  5. ak harap kita satu rumah selalu hepyyy
    frenz 4ever n ever...
    ak syg korg!!!!
    thanx 4 ur coment...
    muah

    ReplyDelete
  6. thx sarah...
    terharu sangat~
    ko actually leh igt kat aku ni~
    love u sara..
    semoga hepi selalu~

    ReplyDelete